Σκληρή απάντηση της ΕΠΛΣΒΔΕ πρός το Υπουργικό Γραφείο κ. Υπουργού και τους αυλικούς του!

 

                                                   ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Ένωση Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Βορειοδυτικής Ελλάδος σαν καταγεγραμμένη πραγματικά δεύτερη μεγαλύτερη Ένωση της ΠΟΕΠΛΣ παρεμβαίνει εκ νέου σε ότι αφόρα το νομοσχέδιο. Αφού ο κύριος Υπουργός προς έκπληξη μας δεν πείστηκε ότι το διάταγμα των μεταθέσεων πρέπει να εξεταστεί συλλογικά σε ένα ενιαίο νομοθέτημα χωρίς να αποκλείουμε και νόμο, αφού είναι στη δίκη του διακριτική ευχέρεια, προχώρησε ο ίδιος σε μια αντιδεολογική συνδικαλιστική πρακτική καλώντας τα δεκανίκια δια βουλευτικού άμβωνως. Οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι του τωρινού προεδρείου της Ένωσης Αττικής είναι οι τελευταίοι που μπορούν να υπερασπιστούν το νομοθέτημα των μεταθέσεων, φυσικά όπως το φαντάζεται η σημερινή Πολιτική Ηγεσία ίσως να είναι οι μόνοι. Ερωτούμε ποιος τους εξουσιοδότησε να βάλουν ταφόπλακα για ένα δικαιότερο νομοθέτημα μεταθέσεων, μόνο και μόνο να είναι αρεστοί στο Υπουργικό Γραφείο. Ειδικά αναφέρουμε : Για το άρθρο 26. 1. Η αιτιολογική έκθεση αναφέρει ότι το συλλογικό αρμόδιο όργανο για τις μεταθέσεις μετατρέπεται σε γνωμοδοτικό. Από ποια συλλογική απόφαση προκύπτει αυτή η αλλαγή ;

2. Αναφέρει ότι τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής (Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.) τοποθετούνται, μετατίθενται και αποσπώνται, με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής . Μια άνευ προηγούμενου ενέργεια υποβάθμισης του ρόλου του Αρχηγείου Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ αλλά και του ιδίου του θεσμικού ρόλου του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ ο οποίος σημειωτέων επιλέγεται από το ανώτατο κυβερνητικό όργανο ΚΥΣΕΑ.

3. Τα στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τοποθετούνται, μετατίθενται και αποσπώνται μόνο σε κενές κατά βαθμό οργανικές θέσεις. Εδώ απαξιώνεται αυτό που ομόφωνα έχει εγκριθεί από το ανώτατο όργανο, το συνέδριο μας ,και αφόρα τα στελέχη προερχόμενα εκ Λ/Φ αφού ότι βαθμό και να φέρουν καταλαμβάνουν συγκεκριμένες θέσεις στις οργανικές των υπηρεσιών αυτών, των Λ/Φ και Εξελίξιμοι εκ/Λ/Φ. Άμα συνυπολογίσουμε ότι ο Οργανισμός με τις τελευταίες προσλήψεις έχει καλύψει σχεδόν το σύνολο των θέσεων εκ Λ/Φ τότε οδηγούμαστε με μαθηματική ακρίβεια ένα μεγάλος αριθμός στελεχών εκ Λ/Φ να αντιμετωπίζονται σαν υπεράριθμοι στις υπηρεσίες, είναι μια διακριτική άνιση μεταχείριση στους υπαξιωματικούς προερχόμενους από τη σχολή Λιμενοφυλάκων.

4. Απόσπαση είναι η προσωρινή απομάκρυνση στελέχους ή ομάδας στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. από την Υπηρεσία στην οποία ανήκουν οργανικά και η προσάρτησή τους σε άλλη Υπηρεσία για την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών ή άλλων αναγκών οι οποίες καθορίζονται σε ειδικές διατάξεις. Εδώ λίγο πολύ μας λένε, αν οι θέσεις δεν είναι κενές δεν δικαιολογεί απόσπαση, έτσι σε ένα σε έκτακτο περιστατικό επί της ουσίας χάνεται η αντίδραση σε πρώτο χρόνο της υπηρεσίας ή ακόμα χειρότερα δεν θα είναι αυτή εφικτή αφού δεσμεύεται από το νόμο , επίσης σημειώνουμε ότι πρέπει να είναι διαρκώς σε σύσκεψη το συμβούλιο μεταθέσεων –αποσπάσεων για την κάλυψη των έκτακτων καθημερινών αναγκών του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ με τελικό υπογράφον τον ΑΡΧΙΝΑΥΑΡΧΟ εκάστοτε ΥΠΟΥΡΓΟ. Μια πρωτοτυπία που πραγματικά μας εντυπωσιάζει.

Ομοίως για τις διαθέσεις του Προσωπικού

Για το άρθρο 27

5. Στο άρθ. 27 παρ. 5 οι μεταθέσεις εντός ΠΕΔΙΛΣ χωρίς αντικειμενικά κριτήρια. Άρα χωρίς κανένα μετρήσιμο στοιχείο. Πράγμα που απομακρύνει την διαδικασία από που ονομάζεται δίκαιο σύστημα. Στο αρθ 27 εδαφ. β έκτακτες μεταθέσεις περιπτ. (1) για υπηρεσιακούς λόγους δηλ. για κάθε μετάθεση. Οι δε ενδεικτικοί λόγοι στην περιπτ. (3) γίνονται περιοριστικοί άρα κακώς αναφέρονται. Στην ουσία οι έκτακτες καταργούν τις τακτικές. Στην περιπτ. (8) του ιδίου άρθρου έκτακτες μεταθέσεις μετά την κρίση ως «παραμένων στον αυτό βαθμό». Εάν ισχύσει χωρίς περιορισμούς θα υπάρχει το φαινόμενο των μεταθέσεων προσωπικού για απώλεια ταυτότητας. Αυτές τις διατάξεις που επιεικώς τις χαρακτηρίζουμε σαν το δούρειο ίππο για είναι όλοι οι συνάδελφοι σε καθεστώς ομηρίας.

6. Άρθ. 30 παρ. 1 χρόνος παραμονής στον τόπο επιλογής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 8 έτη. Σήμερα ισχύει ότι στέλεχος μπορεί να υπηρετεί στον τόπο επιλογής του για 8 και περισσότερα έτη εφόσον δεν υπάρχει στέλεχος με περισσότερα μόρια να καταλάβει την κενούμενη θέση του. Η διάταξη αυτή του ΠΔ 33/09 είχε γίνει με γνώμονα τον υπηρεσιακό βίο στα 25 έτη και όχι στα 40 που είναι σήμερα. Θα πρέπει να αυξηθούν τα έτη κατά 2 δηλ. 10 με την διευκρίνηση ότι θα μπορούν και να τα υπερβούν εφόσον δεν υπάρχει άλλο στέλεχος με περισσότερα μόρια για να καλύψει την συγκεκριμένη θέση.

Απορούμε ειλικρινά στο βωμό ποιας θεμιτής συναλλαγής η Νέα συμμαχία έκλεισε τα μάτια σε αυτές τις επαχθής διατάξεις , πραγματικά μας λυπεί ιδιαίτερα το γεγονός της μετάλλαξης τους σε χειροκροτητές της πολιτικής Ηγεσίας.

Επειδή τα γνωστά μπλόγκ που συστηματικά παραπληροφορούν θα επιχειρήσουν εκ νέου να μας λασπολογήσουν, τους ενημερώνουμε δεν είμαστε αντίθετοι σε καμία ευεργετική διάταξη που αφορά τις κοινωνικές ομάδες και ενισχύουμε αυτό που οι πρώην του Προεδρείου της ΠΟΕΠΛΣ απεμπόλησαν των συναδέλφων που έχουν 28 έτη υπηρεσίας και άνω για τις μεταθέσεις.

Εμείς έχουμε εκλεγεί να εκπροσωπούμε τους συναδέλφους και όχι το γραφείο του κυρίου Υπουργού και περιμένουμε την ένταξη των στελεχών που υπηρετούν στη παραμεθόριο της Ένωσης μας όπως τις Λιμενικές Αρχές Κέρκυρας και Ηγουμενίτσας με τους Λ/Σ υπαγωγής τους και την ένταξη τους στο επίδομα παραμεθορίου, οπως μας υποσχέθηκε ο ιδιος ο κύριος Υπουργός.

Τέλος, στέλνουμε μήνυμα με πολλαπλούς αποδεκτές ότι η απαξίωση της πλειοψηφίας από τον κύριο Υπουργό θα μας βρει να αντιδρούμε στο φυσικό μας τόπο στο πεζοδρόμιο να αγωνιστούμε μαζί με την Ομοσπονδία μας για κάθε άδικη διάταξη που αφορά το προσωπικό. Ελπίζουμε έστω και αυτή την ύστατη στιγμή ο κύριος Υπουργός να αποτρέψει τις συγκεκριμένες επαχθής διατάξεις επί των μεταθέσεων που μας γυρνάν σε αλήστου μνήμης εποχές.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. Ο Προεδρος Ο Γεν. Γραμματέας Δροσόπουλος Αλέξανδρος Μπατσομίτης Ευθύμιος  
Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com